Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Малий, Володимир Валентинович - Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій
Малий, Володимир Валентинович - Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій
Електронний ресурс
Автор: Малий, Володимир Валентинович
Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій : навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти
Видавництво: НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-593-4
Автор: Малий, Володимир Валентинович
Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій : навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти
Видавництво: НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-593-4
(UA) Электронный ресурс
ЕВ 2521
5571/A Главный филиал
Малий, Володимир Валентинович.
Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій [Электронный ресурс] : навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти : cамост. електрон. навч. вид. / Володимир Валентинович Малий, Ірина Володимирівна Пестун, Олена Володимирівна Шуванова, Нац. фармацевт. ун-т.– Харків : НФаУ, 2023.– 1 електрон. опт. диск (CD-ROM) . – На укр. яз.
ISBN 978-966-615-593-4.
УДК 615.1:339.138](075.034.44)
-- 1. Фармація – Маркетинг – Підручники, посібники.
ЕВ 2521
5571/A Главный филиал
Малий, Володимир Валентинович.
Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій [Электронный ресурс] : навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти : cамост. електрон. навч. вид. / Володимир Валентинович Малий, Ірина Володимирівна Пестун, Олена Володимирівна Шуванова, Нац. фармацевт. ун-т.– Харків : НФаУ, 2023.– 1 електрон. опт. диск (CD-ROM) . – На укр. яз.
ISBN 978-966-615-593-4.
УДК 615.1:339.138](075.034.44)
-- 1. Фармація – Маркетинг – Підручники, посібники.