Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Головач, Наталія Миколаївна - Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури

Головач, Наталія Миколаївна - Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури

Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури
Нет экз.
Стаття
Автор: Головач, Наталія Миколаївна
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Головач, Наталія Миколаївна.
Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури / Наталія Миколаївна Головач // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2023.– № 4.– С. 111-117 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинг. 2. маркетингові технології. 3. культурні продукти. 4. культура.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Нет экз.
Випуск

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія № 4
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025