Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Головач, Наталія Миколаївна - Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури
Головач, Наталія Миколаївна - Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури
(UA) Статья
Головач, Наталія Миколаївна.
Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури / Наталія Миколаївна Головач // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2023.– № 4.– С. 111-117 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. маркетингові технології. 3. культурні продукти. 4. культура.
Головач, Наталія Миколаївна.
Використання інноваційних маркетингових технологій у сфері культури / Наталія Миколаївна Головач // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2023.– № 4.– С. 111-117 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. маркетингові технології. 3. культурні продукти. 4. культура.