Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 8, № 1
2024 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– 179 с. – На укр., англ. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Методичні засади проведення бренд-аудиту
Нет экз.
Стаття
Зозульов, Олександр Вікторович
Методичні засади проведення бренд-аудиту
б.г.
ISBN відсутній


Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
Нет экз.
Стаття

Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній


SMM у діяльності автодилерів на ринку України
Нет экз.
Стаття
Косар, Наталія Степанівна
SMM у діяльності автодилерів на ринку України
б.г.
ISBN відсутній


Роль соціальних мереж у просування відео-ігор
Нет экз.
Стаття
Мєшков, Сергій Олександрович
Роль соціальних мереж у просування відео-ігор
б.г.
ISBN відсутній


Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
Нет экз.
Стаття
Лапчук, Ярослав Степанович
Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
б.г.
ISBN відсутній


Цифрова трансформація банківської діяльності як складова smart world
Нет экз.
Стаття
Похилько, Світлана Василівна
Цифрова трансформація банківської діяльності як складова smart world
б.г.
ISBN відсутній


Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз українського ринку CRO-послуг
Нет экз.
Стаття
Гнилякевич-Проць, Ірина Зіновіївна
Аналіз українського ринку CRO-послуг
б.г.
ISBN відсутній


Адаптація бізнес-моделей електронної комерції до умов екстремальних ситуацій
Нет экз.
Стаття
Гліненко, Лариса Костянтинівна
Адаптація бізнес-моделей електронної комерції до умов екстремальних ситуацій
б.г.
ISBN відсутній


The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian...
Нет экз.
Стаття
Moulai, Amar
The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian...
Вплив якості послуг он-лайн навчання на задоволенність здобувачів вищої освіти Алжиру
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025