Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Папоян, Арутюн Мікаелі - Маркетинг територіальних громад як ключовий інструмент у формуванні стратегії їх розвитку
Папоян, Арутюн Мікаелі - Маркетинг територіальних громад як ключовий інструмент у формуванні стратегії їх розвитку
(UA) Статья
Папоян, Арутюн Мікаелі.
Маркетинг територіальних громад як ключовий інструмент у формуванні стратегії їх розвитку / Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2024.– Вип. 28 (57).– С. 259-271
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. територіальні громади. 2. маркетинг. 3. маркетингові інструменти. 4. маркетингові стратегії. 5. інвестиції. 6. туризм. 7. імідж. 8. ціннісні пропозиції.
Папоян, Арутюн Мікаелі.
Маркетинг територіальних громад як ключовий інструмент у формуванні стратегії їх розвитку / Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2024.– Вип. 28 (57).– С. 259-271
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. територіальні громади. 2. маркетинг. 3. маркетингові інструменти. 4. маркетингові стратегії. 5. інвестиції. 6. туризм. 7. імідж. 8. ціннісні пропозиції.