Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Папоян, Арутюн Мікаелі - Маркетинг у розвитку міст України у контексті воєнного періоду
Папоян, Арутюн Мікаелі - Маркетинг у розвитку міст України у контексті воєнного періоду
(UA) Статья
Папоян, Арутюн Мікаелі.
Маркетинг у розвитку міст України у контексті воєнного періоду / Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2023.– Вип. 26 (55).– С. 193-207
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. розвиток міст. 2. маркетинг. 3. цільові групи. 4. інвестори. 5. органи місцевої влади. 6. військові адміністрації. 7. об'єднані територіальні громади (ОТГ). 8. партнерство. 9. міста-побратими. 10. воєнний стан.
Папоян, Арутюн Мікаелі.
Маркетинг у розвитку міст України у контексті воєнного періоду / Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2023.– Вип. 26 (55).– С. 193-207
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. розвиток міст. 2. маркетинг. 3. цільові групи. 4. інвестори. 5. органи місцевої влади. 6. військові адміністрації. 7. об'єднані територіальні громади (ОТГ). 8. партнерство. 9. міста-побратими. 10. воєнний стан.