Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг: теория і практика
Маркетинг: теория і практика
Книга
Автор:
Маркетинг: теория і практика : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-22 трав. 1999 р.
Видавництво: КНЕУ, 1999 г.
ISBN 966-574-057-1
Автор:
Маркетинг: теория і практика : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-22 трав. 1999 р.
Видавництво: КНЕУ, 1999 г.
ISBN 966-574-057-1
(UA) Книга
III> 50337
531585 Главный филиал
Маркетинг: теория і практика : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-22 трав. 1999 р. / Київ. нац. економ. ун-т, Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут", Держ. ун-т "Львівська політехніка"; Наук. ред. А. Ф. Павленко; Редкол. В. Г. Герасимчук, А. В. Войчак, Є. В. Савельєв.– Київ; Ялта : КНЕУ, 1999.– 264 с. – На укр. яз.
ISBN 966-574-057-1.
III> 50337
531585 Главный филиал
Маркетинг: теория і практика : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-22 трав. 1999 р. / Київ. нац. економ. ун-т, Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут", Держ. ун-т "Львівська політехніка"; Наук. ред. А. Ф. Павленко; Редкол. В. Г. Герасимчук, А. В. Войчак, Є. В. Савельєв.– Київ; Ялта : КНЕУ, 1999.– 264 с. – На укр. яз.
ISBN 966-574-057-1.