Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бабух, Ілона Борисівна - Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу
Бабух, Ілона Борисівна - Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу
Книга
Автор: Бабух, Ілона Борисівна
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024 г.
ISBN 978-966-423-840-0
Автор: Бабух, Ілона Борисівна
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024 г.
ISBN 978-966-423-840-0
(UA) Книга
III> 113453
943290 Главный филиал
Бабух, Ілона Борисівна.
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу : навч. посіб. : для здобувачів вищ. освіти другого (магістер.) рівня / Ілона Борисівна Бабух, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024.– 259 с. : табл., схеми
Містить бібліографію . – На укр. яз.
ISBN 978-966-423-840-0.
УДК 339.138:001.8](075.8)
-- 1. Маркетинг – Дослідження – Методологія – Підручники, посібники.
III> 113453
943290 Главный филиал
Бабух, Ілона Борисівна.
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу : навч. посіб. : для здобувачів вищ. освіти другого (магістер.) рівня / Ілона Борисівна Бабух, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024.– 259 с. : табл., схеми
Містить бібліографію . – На укр. яз.
ISBN 978-966-423-840-0.
УДК 339.138:001.8](075.8)
-- 1. Маркетинг – Дослідження – Методологія – Підручники, посібники.