Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Nikishyna, O. V. - Transformation of State Marketing in the Systems of Commodity Markets During the War and Post-War...
Nikishyna, O. V. - Transformation of State Marketing in the Systems of Commodity Markets During the War and Post-War...
Стаття
Автор: Nikishyna, O. V.
Економічні інновації: Transformation of State Marketing in the Systems of Commodity Markets During the War and Post-War...
Трансформація державного маркетингу в системах товарних ринків у воєнний та повоєнний періоди
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Nikishyna, O. V.
Економічні інновації: Transformation of State Marketing in the Systems of Commodity Markets During the War and Post-War...
Трансформація державного маркетингу в системах товарних ринків у воєнний та повоєнний періоди
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Nikishyna, O. V.
Transformation of State Marketing in the Systems of Commodity Markets During the War and Post-War Periods = Трансформація державного маркетингу в системах товарних ринків у воєнний та повоєнний періоди / O. V. Nikishyna, M. L. Tarakanov, O. O. Zerkina // Економічні інновації.– 2023.– Т. 25, вип. 2 (87).– С. 56-65 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На англ. яз.
-- 1. товарні ринки. 2. селективне регулювання. 3. державний маркетинг. 4. публічні закупівлі. 5. додана вартість. 6. адаптивне управління. 7. повоєнне відновлення України.
Nikishyna, O. V.
Transformation of State Marketing in the Systems of Commodity Markets During the War and Post-War Periods = Трансформація державного маркетингу в системах товарних ринків у воєнний та повоєнний періоди / O. V. Nikishyna, M. L. Tarakanov, O. O. Zerkina // Економічні інновації.– 2023.– Т. 25, вип. 2 (87).– С. 56-65 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На англ. яз.
-- 1. товарні ринки. 2. селективне регулювання. 3. державний маркетинг. 4. публічні закупівлі. 5. додана вартість. 6. адаптивне управління. 7. повоєнне відновлення України.