Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 8, № 2
2024 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– 115 с. – На укр. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Адитивне виробництво як елемент переорієнтації бізнесу в сучасних умовах
Нет экз.
Стаття
Летницький, Андрій Ігорович
Адитивне виробництво як елемент переорієнтації бізнесу в сучасних умовах
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
Нет экз.
Стаття
Федорченко, Андрій Васильович
Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки
Нет экз.
Стаття
Кірносова, Марина Василівна
Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки
б.г.
ISBN відсутній


Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
б.г.
ISBN відсутній


Бренд работодавця в системі економічних відносин на ринку
Нет экз.
Стаття
Подолян, Олександр Олегович
Бренд работодавця в системі економічних відносин на ринку
б.г.
ISBN відсутній


Оптимізація витрат на пошукові рекламні кампанії в Google Ads для ІТ-стартапів в умовах економічн...
Нет экз.
Стаття
Лісік, Олександр Андрійович
Оптимізація витрат на пошукові рекламні кампанії в Google Ads для ІТ-стартапів в умовах економічн...
б.г.
ISBN відсутній


Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття

Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування перв...
Нет экз.
Стаття
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування перв...
б.г.
ISBN відсутній


Діджиталізація бізнес-процесів на підприємствах агропромислового комплексу
Нет экз.
Стаття
Перерва, Петро Григорович
Діджиталізація бізнес-процесів на підприємствах агропромислового комплексу
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025