Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Устік, Т. В. - Формування регіональних стратегій на основі концепції маркетингу міста: реалії та перспективи
Устік, Т. В. - Формування регіональних стратегій на основі концепції маркетингу міста: реалії та перспективи
(UA) Статья
Устік, Т. В.
Формування регіональних стратегій на основі концепції маркетингу міста: реалії та перспективи / Т. В. Устік // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 9: травень.– С. 10-14 : іл.,табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. регіональні стратегії. 2. регіональний маркетинг. 3. маркетингові інструменти. 4. розвиток міст. 5. індикатори розвитку. 6. якість життя. 7. привабливість територій. 8. економічні концепції. 9. регіональний розвиток України.
Устік, Т. В.
Формування регіональних стратегій на основі концепції маркетингу міста: реалії та перспективи / Т. В. Устік // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 9: травень.– С. 10-14 : іл.,табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. регіональні стратегії. 2. регіональний маркетинг. 3. маркетингові інструменти. 4. розвиток міст. 5. індикатори розвитку. 6. якість життя. 7. привабливість територій. 8. економічні концепції. 9. регіональний розвиток України.