Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шульга, Раїса - Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
Шульга, Раїса - Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
Стаття
Автор: Шульга, Раїса
Соціологія: теорія, методи маркетинг: Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шульга, Раїса
Соціологія: теорія, методи маркетинг: Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Шульга, Раїса.
Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності / Раїса Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг.– 2024.– № 3.– С. 183-202
Бібліог.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. іронія. 2. самоіронія. 3. культурна ідентичність.
Шульга, Раїса.
Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності / Раїса Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг.– 2024.– № 3.– С. 183-202
Бібліог.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. іронія. 2. самоіронія. 3. культурна ідентичність.