Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Druzhchenko, Tetiana - Intercultural approach to studying English for Japanese studies students: a textbook review

Druzhchenko, Tetiana - Intercultural approach to studying English for Japanese studies students: a textbook review

Intercultural approach to studying English for Japanese studies students: a textbook review
Нет экз.
Стаття
Автор: Druzhchenko, Tetiana
Ars Linguodidacticae: Intercultural approach to studying English for Japanese studies students: a textbook review
Інтеркультурний підхід до навчання англійської мови студентів-японістів: огляд навчального посібника
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Druzhchenko, Tetiana.
Intercultural approach to studying English for Japanese studies students: a textbook review = Інтеркультурний підхід до навчання англійської мови студентів-японістів: огляд навчального посібника / Tetiana Druzhchenko, Nataliia Semian // Ars Linguodidacticae.– 2024.– Вип. 13 (1).– С. 51-64 : іл.
Бібліогр.: 21 назва . – На англ. яз.


-- 1. вивчення англійської мови. 2. навчальні посібники . 3. інтеркультурність. 4. культурні традиції. 5. культурні відмінності. 6. інокультурні реалії. 7. контрасти. 8. соціокультурна компетентність. 9. порівняльна методологія. 10. Україна. 11. Японія.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Ars Linguodidacticae
Нет экз.
Випуск

Ars Linguodidacticae Вип. 13 (1)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025