Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Принципи управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах диджиталізації
Принципи управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах диджиталізації
(UA) Статья
Принципи управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах диджиталізації / О. С. Виноградова, Н. І. Дрокіна, Є. В. Денисов, Н. М. Недопако // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 12: червень.– C. 48-53 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. телекомунікаційні підприємства. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. управління маркетингом. 4. принципи управління. 5. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 6. телекомунікаційні послуги. 7. конкурентоспроможність підприємств.
Принципи управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах диджиталізації / О. С. Виноградова, Н. І. Дрокіна, Є. В. Денисов, Н. М. Недопако // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 12: червень.– C. 48-53 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. телекомунікаційні підприємства. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. управління маркетингом. 4. принципи управління. 5. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 6. телекомунікаційні послуги. 7. конкурентоспроможність підприємств.