Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шишпанова, Н. О. - Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
Шишпанова, Н. О. - Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
Стаття
Автор: Шишпанова, Н. О.
Інвестиції: практика та досвід: Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шишпанова, Н. О.
Інвестиції: практика та досвід: Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Шишпанова, Н. О.
Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни / Н. О. Шишпанова, В. Я. Голіней // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 12: червень.– C. 167-171 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. маркетингові інструменти. 3. маркетингове середовище. 4. маркетингові моделі. 5. воєнний стан.
Шишпанова, Н. О.
Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни / Н. О. Шишпанова, В. Я. Голіней // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 12: червень.– C. 167-171 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. маркетингові інструменти. 3. маркетингове середовище. 4. маркетингові моделі. 5. воєнний стан.