Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Цимбаленко, Я. Ю. - Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців
Цимбаленко, Я. Ю. - Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців
Стаття
Автор: Цимбаленко, Я. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Цимбаленко, Я. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Цимбаленко, Я. Ю.
Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців / Я. Ю. Цимбаленко, В. С. Кір'як // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 15: серпень.– С. 235-241 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. корпоративна культура. 2. масова культура. 3. соціальні медіа. 4. мас-медіа. 5. соціальні мережі. 6. публічний сектор.
Цимбаленко, Я. Ю.
Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців / Я. Ю. Цимбаленко, В. С. Кір'як // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 15: серпень.– С. 235-241 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. корпоративна культура. 2. масова культура. 3. соціальні медіа. 4. мас-медіа. 5. соціальні мережі. 6. публічний сектор.