Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Струнгар, А. В. - Автоматизація маркетингу: ефективність використання CRM-систем та маркетингових платформ для мало...
Струнгар, А. В. - Автоматизація маркетингу: ефективність використання CRM-систем та маркетингових платформ для мало...
(UA) Статья
Струнгар, А. В.
Автоматизація маркетингу: ефективність використання CRM-систем та маркетингових платформ для малого та середнього бізнесу / А. В. Струнгар // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 13: липень.– C. 147-153 : табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. автоматизація процесів. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. малий та середній бізнес. 4. маркетингові стратегії підприємств. 5. CRM-системи. 6. маркетингові платформи.
Струнгар, А. В.
Автоматизація маркетингу: ефективність використання CRM-систем та маркетингових платформ для малого та середнього бізнесу / А. В. Струнгар // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 13: липень.– C. 147-153 : табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. автоматизація процесів. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. малий та середній бізнес. 4. маркетингові стратегії підприємств. 5. CRM-системи. 6. маркетингові платформи.