Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
Стаття
Автор:
Humanities Studies: Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Humanities Studies: Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному дизайну: освітяньскі аспекти / Ірина Станіславівна Рижова, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Олександрівна Пасічна, Ніна Михайлівна Пантус, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2023.– Вип. 16 (93).– С. 62-76 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. дизайн. 3. графічний дизайн. 4. дизайнери-графіки. 5. логотипи. 6. легкові автомобілі.
Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному дизайну: освітяньскі аспекти / Ірина Станіславівна Рижова, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Олександрівна Пасічна, Ніна Михайлівна Пантус, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2023.– Вип. 16 (93).– С. 62-76 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. дизайн. 3. графічний дизайн. 4. дизайнери-графіки. 5. логотипи. 6. легкові автомобілі.