Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...

Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...

Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
Нет экз.
Стаття
Автор:
Humanities Studies: Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному дизайну: освітяньскі аспекти / Ірина Станіславівна Рижова, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Олександрівна Пасічна, Ніна Михайлівна Пантус, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2023.– Вип. 16 (93).– С. 62-76 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. бренди. 2. дизайн. 3. графічний дизайн. 4. дизайнери-графіки. 5. логотипи. 6. легкові автомобілі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Humanities Studies
Нет экз.
Випуск

Humanities Studies Вип. 16 (93)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025