Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Пащенко, П. О. - Теоретичні основи маркетингово управління системоюенергозбереження в інноваційно орієнтованих орг...
Пащенко, П. О. - Теоретичні основи маркетингово управління системоюенергозбереження в інноваційно орієнтованих орг...
(UA) Статья
Пащенко, П. О.
Теоретичні основи маркетингово управління системоюенергозбереження в інноваційно орієнтованих організаціях в умовах диджиталізаціїІ / П. О. Пащенко, В. В. Нечипоренко, В. І. Гніденко // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 16: серпень.– С. 191-197 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. інноваційно орієнтовані організації. 2. енергозберігаючи заходи. 3. бюджетна сфера. 4. маркетингове управління підприємствами. 5. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 6. енергоємність. 7. економічні показники. 8. ефективність управління. 9. соціально-економічні проблеми.
Пащенко, П. О.
Теоретичні основи маркетингово управління системоюенергозбереження в інноваційно орієнтованих організаціях в умовах диджиталізаціїІ / П. О. Пащенко, В. В. Нечипоренко, В. І. Гніденко // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 16: серпень.– С. 191-197 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. інноваційно орієнтовані організації. 2. енергозберігаючи заходи. 3. бюджетна сфера. 4. маркетингове управління підприємствами. 5. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 6. енергоємність. 7. економічні показники. 8. ефективність управління. 9. соціально-економічні проблеми.