Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кльоба, Л. Г. - Теоретична суть маркетингу фінансових послуг
Кльоба, Л. Г. - Теоретична суть маркетингу фінансових послуг
Стаття
Автор: Кльоба, Л. Г.
Інвестиції: практика та досвід: Теоретична суть маркетингу фінансових послуг
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Кльоба, Л. Г.
Інвестиції: практика та досвід: Теоретична суть маркетингу фінансових послуг
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Кльоба, Л. Г.
Теоретична суть маркетингу фінансових послуг / Л. Г. Кльоба, В. А. Кошлатий // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 16: серпень.– С. 205-209 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. фінансові послуги. 2. фінансовий маркетинг. 3. маркетинг послуг. 4. маркетингові інструменти. 5. теоретичний аналіз.
Кльоба, Л. Г.
Теоретична суть маркетингу фінансових послуг / Л. Г. Кльоба, В. А. Кошлатий // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 16: серпень.– С. 205-209 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. фінансові послуги. 2. фінансовий маркетинг. 3. маркетинг послуг. 4. маркетингові інструменти. 5. теоретичний аналіз.