Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Собко, Ольга Миколаївна - Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу

Собко, Ольга Миколаївна - Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу

Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу
Нет экз.
Стаття
Автор: Собко, Ольга Миколаївна
Журнал стратегічних економічних досліджень: Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Собко, Ольга Миколаївна.
Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу / Ольга Миколаївна Собко, Юрій Д. Фурик // Журнал стратегічних економічних досліджень.– 2024.– № 2 (19).– С. 136-145 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціально-відповідальний маркетинг. 2. корпоративна соціальна відповідальність. 3. соціальна відповідальність бізнесу. 4. вартість бізнесу. 5. системи управління підприємствами. 6. маркетингові стратегії підприємств. 7. підприємства спортивної індустрії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Журнал стратегічних економічних досліджень
Нет экз.
Випуск

Журнал стратегічних економічних досліджень № 2 (19)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025