Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Собко, Ольга Миколаївна - Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу
Собко, Ольга Миколаївна - Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу
(UA) Статья
Собко, Ольга Миколаївна.
Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу / Ольга Миколаївна Собко, Юрій Д. Фурик // Журнал стратегічних економічних досліджень.– 2024.– № 2 (19).– С. 136-145 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціально-відповідальний маркетинг. 2. корпоративна соціальна відповідальність. 3. соціальна відповідальність бізнесу. 4. вартість бізнесу. 5. системи управління підприємствами. 6. маркетингові стратегії підприємств. 7. підприємства спортивної індустрії.
Собко, Ольга Миколаївна.
Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу / Ольга Миколаївна Собко, Юрій Д. Фурик // Журнал стратегічних економічних досліджень.– 2024.– № 2 (19).– С. 136-145 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціально-відповідальний маркетинг. 2. корпоративна соціальна відповідальність. 3. соціальна відповідальність бізнесу. 4. вартість бізнесу. 5. системи управління підприємствами. 6. маркетингові стратегії підприємств. 7. підприємства спортивної індустрії.