Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Теоретичні засади формування менеджменту збутової діяльності підприємства
Теоретичні засади формування менеджменту збутової діяльності підприємства
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Теоретичні засади формування менеджменту збутової діяльності підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Теоретичні засади формування менеджменту збутової діяльності підприємства
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Теоретичні засади формування менеджменту збутової діяльності підприємства / М. О. Багорка, О. А. Савенко, К. А. Перерва, О. О. Олеярнік // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 18: вересень.– С. 56-63 : іл., табл.
Бібліогр.:11 назв . – На укр. яз.
-- 1. виробничо-збутова діяльність підприємств . 2. збутова діяльність. 3. управління діяльністю підприємств. 4. менеджмент підприємств. 5. продуктовий портфель підприємств. 6. маркетинг продажів. 7. понятійно-категоріальний апарат.
Теоретичні засади формування менеджменту збутової діяльності підприємства / М. О. Багорка, О. А. Савенко, К. А. Перерва, О. О. Олеярнік // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 18: вересень.– С. 56-63 : іл., табл.
Бібліогр.:11 назв . – На укр. яз.
-- 1. виробничо-збутова діяльність підприємств . 2. збутова діяльність. 3. управління діяльністю підприємств. 4. менеджмент підприємств. 5. продуктовий портфель підприємств. 6. маркетинг продажів. 7. понятійно-категоріальний апарат.