Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ткаченко, Олександр - Використання штучного інтелекту під час формування простору комп'ютерних ігор
Ткаченко, Олександр - Використання штучного інтелекту під час формування простору комп'ютерних ігор
(UA) Статья
Ткаченко, Олександр.
Використання штучного інтелекту під час формування простору комп'ютерних ігор / Олександр Ткаченко, Антон Мамаєв // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері.– 2024.– Т. 7, № 1.– С. 97-109 : іл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. штучний інтелект (ШІ). 2. генеративний штучний інтелект. 3. нейронні мережі. 4. комп'ютерні ігри. 5. віртуальна реальність. 6. ігрова індустрія.
Ткаченко, Олександр.
Використання штучного інтелекту під час формування простору комп'ютерних ігор / Олександр Ткаченко, Антон Мамаєв // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері.– 2024.– Т. 7, № 1.– С. 97-109 : іл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. штучний інтелект (ШІ). 2. генеративний штучний інтелект. 3. нейронні мережі. 4. комп'ютерні ігри. 5. віртуальна реальність. 6. ігрова індустрія.