Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Парфенюк, Ігор - Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
Парфенюк, Ігор - Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
(UA) Статья
Парфенюк, Ігор.
Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози / Ігор Парфенюк // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері.– 2024.– Т. 7, № 1.– С. 148-158
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. персоналізація. 3. соціальні мережі. 4. етика реклами. 5. безпека даних. 6. анонімність. 7. рекламні стратегії.
Парфенюк, Ігор.
Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози / Ігор Парфенюк // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері.– 2024.– Т. 7, № 1.– С. 148-158
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. персоналізація. 3. соціальні мережі. 4. етика реклами. 5. безпека даних. 6. анонімність. 7. рекламні стратегії.