Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Парфенюк, Ігор - Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози

Парфенюк, Ігор - Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози

Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
Нет экз.
Стаття
Автор: Парфенюк, Ігор
Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері: Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Парфенюк, Ігор.
Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози / Ігор Парфенюк // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері.– 2024.– Т. 7, № 1.– С. 148-158
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. персоналізація. 3. соціальні мережі. 4. етика реклами. 5. безпека даних. 6. анонімність. 7. рекламні стратегії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері
Нет экз.
Випуск

Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері Т. 7, № 1
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025