Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Степанова, К. В. - Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства
Степанова, К. В. - Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства
(UA) Статья
Степанова, К. В.
Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства / К. В. Степанова, Л. М. Сорока // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 19: жовтень.– С. 25-32 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. стратегічний менеджмент. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. стратегічне управління підприємствами. 4. інноваційні технології. 5. стратегічне планування на підприємствах. 6. планування маркетингової діяльності.
Степанова, К. В.
Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства / К. В. Степанова, Л. М. Сорока // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 19: жовтень.– С. 25-32 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. стратегічний менеджмент. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. стратегічне управління підприємствами. 4. інноваційні технології. 5. стратегічне планування на підприємствах. 6. планування маркетингової діяльності.