Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Степанова, К. В. - Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства

Степанова, К. В. - Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства

Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Степанова, К. В.
Інвестиції: практика та досвід: Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Степанова, К. В.
Стратегічний менеджмент як основа для формування ефективного маркетингового плану підприємства / К. В. Степанова, Л. М. Сорока // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 19: жовтень.– С. 25-32 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. стратегічний менеджмент. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. стратегічне управління підприємствами. 4. інноваційні технології. 5. стратегічне планування на підприємствах. 6. планування маркетингової діяльності.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 19: жовтень
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025