Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 8, № 3
2024 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 3.– 124 с. – На укр. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетингові інструменти просування органічних добрив в умовах сучасного сільського господарства
Нет экз.
Стаття
Панченко, Марія Олександрівна
Маркетингові інструменти просування органічних добрив в умовах сучасного сільського господарства
б.г.
ISBN відсутній


Розробка бізнес-процесів експертного та нормативно-правового забезпечення державної атестації уст...
Нет экз.
Стаття
Дьогтєва, Ірина Оксентіївна
Розробка бізнес-процесів експертного та нормативно-правового забезпечення державної атестації уст...
б.г.
ISBN відсутній


Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
Нет экз.
Стаття
Конак, Євгенія Іванівна
Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
б.г.
ISBN відсутній


CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
Нет экз.
Стаття
Похилько, Світлана Василівна
CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз діяльності маркетингових компаній України із використанням онлайн-сервісу YouControl
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Аналіз діяльності маркетингових компаній України із використанням онлайн-сервісу YouControl
б.г.
ISBN відсутній


Цифровий облік експортної електронної торгівлі малих підприємств України
Нет экз.
Стаття
Курган, Наталія Володимирівна
Цифровий облік експортної електронної торгівлі малих підприємств України
б.г.
ISBN відсутній


Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу
Нет экз.
Стаття
Балук, Надія Романівна
Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Упаковка органічних добрив в умовах циркулярної економіки
Нет экз.
Стаття
Кірносова, Марина Василівна
Упаковка органічних добрив в умовах циркулярної економіки
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025