Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Remzina, N. - The influence of digital marketing on traditional sales channels of business

Remzina, N. - The influence of digital marketing on traditional sales channels of business

The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Нет экз.
Стаття
Автор: Remzina, N.
Інвестиції: практика та досвід: The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Remzina, N.
The influence of digital marketing on traditional sales channels of business = Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства / N. Remzina, S. Lysa, O. Naborna // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 17: вересень.– С. 90-95 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.


-- 1. цифрові трансформації економіки. 2. канали продажів. 3. екосистеми. 4. мережева торгівля. 5. соціальні мережі. 6. маркетплейси. 7. онлайн-послуги.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 17: вересень
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025