Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Remzina, N. - The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Remzina, N. - The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Стаття
Автор: Remzina, N.
Інвестиції: практика та досвід: The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Remzina, N.
Інвестиції: практика та досвід: The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Remzina, N.
The influence of digital marketing on traditional sales channels of business = Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства / N. Remzina, S. Lysa, O. Naborna // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 17: вересень.– С. 90-95 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.
-- 1. цифрові трансформації економіки. 2. канали продажів. 3. екосистеми. 4. мережева торгівля. 5. соціальні мережі. 6. маркетплейси. 7. онлайн-послуги.
Remzina, N.
The influence of digital marketing on traditional sales channels of business = Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства / N. Remzina, S. Lysa, O. Naborna // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 17: вересень.– С. 90-95 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.
-- 1. цифрові трансформації економіки. 2. канали продажів. 3. екосистеми. 4. мережева торгівля. 5. соціальні мережі. 6. маркетплейси. 7. онлайн-послуги.