Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Романишин, Юлія - Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми

Романишин, Юлія - Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми

Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми
Нет экз.
Стаття
Автор: Романишин, Юлія
Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері: Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Романишин, Юлія.
Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми / Юлія Романишин, Оксана Лаба, Кароліна Мацюк // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері.– 2022.– Т. 5, № 1.– С. 103-114 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифровізація (діджиталізація) економіки. 2. цифрові технології в економіці. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. соціальні мережі. 5. ІТ-компанії. 6. віртуальне середовище. 7. інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ).


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері
Нет экз.
Випуск

Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері Т. 5, № 1
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025