Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Приходько, О. М. - Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
Приходько, О. М. - Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
Стаття
Автор: Приходько, О. М.
Інвестиції: практика та досвід: Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Приходько, О. М.
Інвестиції: практика та досвід: Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Приходько, О. М.
Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів / О. М. Приходько, А. О. Скоробогатова, Л. Ю. Семенова // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 22: листопад.– С. 149-156 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. нейронні мережі. 3. емоції. 4. маркетингова політика. 5. споживча поведінка. 6. CRM-системи.
Приходько, О. М.
Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів / О. М. Приходько, А. О. Скоробогатова, Л. Ю. Семенова // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 22: листопад.– С. 149-156 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. нейронні мережі. 3. емоції. 4. маркетингова політика. 5. споживча поведінка. 6. CRM-системи.