Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Чуніхіна, Т. С. - Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу

Чуніхіна, Т. С. - Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу

Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
Нет экз.
Стаття
Автор: Чуніхіна, Т. С.
Інвестиції: практика та досвід: Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу / Т. С. Чуніхіна, О. Б. Полозов, О. А. Турчин // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 22: листопад.– С. 162-168 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингові дослідження. 3. маркетингові комунікації. 4. споживчі тренди. 5. природні мови. 6. таргетинг.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 22: листопад
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025