Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чуніхіна, Т. С. - Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
Чуніхіна, Т. С. - Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
Стаття
Автор: Чуніхіна, Т. С.
Інвестиції: практика та досвід: Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чуніхіна, Т. С.
Інвестиції: практика та досвід: Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу / Т. С. Чуніхіна, О. Б. Полозов, О. А. Турчин // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 22: листопад.– С. 162-168 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингові дослідження. 3. маркетингові комунікації. 4. споживчі тренди. 5. природні мови. 6. таргетинг.
Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу / Т. С. Чуніхіна, О. Б. Полозов, О. А. Турчин // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 22: листопад.– С. 162-168 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингові дослідження. 3. маркетингові комунікації. 4. споживчі тренди. 5. природні мови. 6. таргетинг.