Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гнилякевич-Проць, І. З. - Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
Гнилякевич-Проць, І. З. - Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
Стаття
Автор: Гнилякевич-Проць, І. З.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гнилякевич-Проць, І. З.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Гнилякевич-Проць, І. З.
Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу / І. З. Гнилякевич-Проць, С. В. Зінькова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2024.– Т. 23, вип. 1 (56).– С. 36-53 : табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. оптимізація конверсії (CRO). 2. оптимізаційні процедури. 3. пошукова оптимізація (SEO). 4. інтернет-реклама. 5. контекстна реклама. 6. рекламні оголошення. 7. інтернет-маркетинг. 8. цифровий (діджитал) маркетинг. 9. маркетинговий аудит.
Гнилякевич-Проць, І. З.
Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу / І. З. Гнилякевич-Проць, С. В. Зінькова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2024.– Т. 23, вип. 1 (56).– С. 36-53 : табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. оптимізація конверсії (CRO). 2. оптимізаційні процедури. 3. пошукова оптимізація (SEO). 4. інтернет-реклама. 5. контекстна реклама. 6. рекламні оголошення. 7. інтернет-маркетинг. 8. цифровий (діджитал) маркетинг. 9. маркетинговий аудит.