Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Karakai, Danyil - Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement sc...

Karakai, Danyil - Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement sc...

Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement sc...
Нет экз.
Стаття
Автор: Karakai, Danyil
Соціологія: теорія, методи маркетинг: Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement sc...
Релігійна залученість у часі: оцінка інваріантності вимірювання шкали релігійної залученості в Україні
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Karakai, Danyil.
Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement scale in Ukraine = Релігійна залученість у часі: оцінка інваріантності вимірювання шкали релігійної залученості в Україні / Danyil Karakai, Ruslana Moskotina // Соціологія: теорія, методи, маркетинг.– 2024.– № 4.– С. 96-110 : іл., табл.
Бібліогр.: 29 назв . – На англ. яз.


-- 1. релігійність. 2. залученість. 3. трансформаційні процеси. 4. інваріантність. 5. вимірювання.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Нет экз.
Випуск

Соціологія: теорія, методи, маркетинг № 4
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025