Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Могилова, А. Ю. - Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки

Могилова, А. Ю. - Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки

Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки
Нет экз.
Стаття
Автор: Могилова, А. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Могилова, А. Ю.
Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки / А. Ю. Могилова, І. С. Волошин // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 24: грудень.– С. 62-68 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламні кампанії. 2. маркетингові стратегії. 3. ефективність реклами. 4. брендингова діяльність. 5. програми лояльності. 6. соцмережеві комунікації. 7. блогери. 8. геймери. 9. комп'ютерна техніка.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 24: грудень
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025