Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мороз, Володимир Васильович - Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад

Мороз, Володимир Васильович - Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад

Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
Нет экз.
Стаття
Автор: Мороз, Володимир Васильович
Вісник післядипломної освіти. Серія "Соціальні та поведінкові науки": Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мороз, Володимир Васильович.
Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад / Володимир Васильович Мороз, Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2024.– Вип. 30 (59).– С. 264-279
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. територіальні громади. 2. бенчмаркінг. 3. маркетинг. 4. інвестиції. 5. туризм. 6. імідж.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адмініс...
Нет экз.
Випуск

Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адмініс... Вип. 30 (59)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025