Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мороз, Володимир Васильович - Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
Мороз, Володимир Васильович - Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
(UA) Статья
Мороз, Володимир Васильович.
Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад / Володимир Васильович Мороз, Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2024.– Вип. 30 (59).– С. 264-279
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. територіальні громади. 2. бенчмаркінг. 3. маркетинг. 4. інвестиції. 5. туризм. 6. імідж.
Мороз, Володимир Васильович.
Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад / Володимир Васильович Мороз, Арутюн Мікаелі Папоян // Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки; Серія: Управління та адміністрування.– 2024.– Вип. 30 (59).– С. 264-279
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. територіальні громади. 2. бенчмаркінг. 3. маркетинг. 4. інвестиції. 5. туризм. 6. імідж.