Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Пархоменко, Ірина - Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
Пархоменко, Ірина - Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
Стаття
Автор: Пархоменко, Ірина
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Пархоменко, Ірина
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Пархоменко, Ірина.
Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця / Ірина Пархоменко // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку.– 2024.– Вип. 49: Напрям : Мистецтвознавство. Культурологія. Дизайн. Музеєзнавство. Пам'яткознавство. Менеджмент соціокультурної діяльності.– С. 206-211 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. архетипи. 2. бренди. 3. музика. 4. виконавці. 5. менеджмент. 6. маркетинг. 7. музична індустрія.
Пархоменко, Ірина.
Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця / Ірина Пархоменко // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку.– 2024.– Вип. 49: Напрям : Мистецтвознавство. Культурологія. Дизайн. Музеєзнавство. Пам'яткознавство. Менеджмент соціокультурної діяльності.– С. 206-211 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. архетипи. 2. бренди. 3. музика. 4. виконавці. 5. менеджмент. 6. маркетинг. 7. музична індустрія.