Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 8, № 4
2024 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– 109 с. – На укр. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратег...
Нет экз.
Стаття
Сербін, Віталій Ігорович
Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратег...
б.г.
ISBN відсутній


Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації
Нет экз.
Стаття
Постніков, Олексій Олександрович
Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинг у реалізації scale up проєктів
Нет экз.
Стаття
Зозульов, Олександр Вікторович
Маркетинг у реалізації scale up проєктів
б.г.
ISBN відсутній


Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
Нет экз.
Стаття
Златова, Ірина Олександрівна
Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
б.г.
ISBN відсутній


Оцінка ефективності зовнішньої пошукової оптимізації у комплексі інструментів SEO
Нет экз.
Стаття
Марчук, Олег Ігорович
Оцінка ефективності зовнішньої пошукової оптимізації у комплексі інструментів SEO
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики
Нет экз.
Стаття
Сак, Тетяна Василівна
Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні інструменти маркетингово ризик-менеджменту в забезпеченні сталого розвитку банківсько...
Нет экз.
Стаття
Чайковська, Марина Петрівна
Інноваційні інструменти маркетингово ризик-менеджменту в забезпеченні сталого розвитку банківсько...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств
Нет экз.
Стаття
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025