Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Торба, Наталія Григорівна - Психологічні особливості адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до освітнього процесу

Торба, Наталія Григорівна - Психологічні особливості адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до освітнього процесу

Психологічні особливості адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до освітнього процесу
Нет экз.
Стаття
Автор: Торба, Наталія Григорівна
Вісник Донецького університету імені Василя Стуса. Серія: Психологічні науки: Психологічні особливості адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до освітнього процесу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Торба, Наталія Григорівна.
Психологічні особливості адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до освітнього процесу / Наталія Григорівна Торба, Ілля Володимирович Пахомов, Юлія Михайлівна Савлук // Вісник Донецького університету імені Василя Стуса. Серія: Психологічні науки.– 2024.– Вип. 1 (4).– С. 38-54 : табл.
Бібліогр.: 3 назви . – На укр. яз.


-- 1. фахова передвища освіта. 2. заклади фахової передвищої освіти. 3. здобувачі освіти. 4. освітній процес. 5. адаптація студентів. 6. навчальна адаптація.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Донецького університету імені Василя Стуса. Серія: Психологічні науки
Нет экз.
Випуск

Вісник Донецького університету імені Василя Стуса. Серія: Психологічні науки Вип. 1 (4)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025