Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and...

The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and...

The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and...
Нет экз.
Стаття
Автор:
Економіка розвитку: The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and challenges / Andriy Lyndyuk, Ivanna Havrylyuk, Yurii Tomashevskii, Roman Khirivskyi, Maryana Kohut // Економіка розвитку.– 2024.– Т. 23, № 4.– С. 60-71 : іл., табл.
Бібліогр.: 47 назв . – На англ. яз.


-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингові комунікації. 3. маркетингові технології. 4. маркетингові компанії. 5. машинне навчання. 6. результативність інновацій. 7. ефективність інновацій. 8. лояльність клієнтів.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка розвитку
Нет экз.
Випуск

Економіка розвитку Т. 23, № 4
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025