Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Основи менеджменту і маркетингу
Основи менеджменту і маркетингу
Книга
Автор:
Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: КНУБА, 2024 г.
ISBN 978-617-8268-36-7
Автор:
Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: КНУБА, 2024 г.
ISBN 978-617-8268-36-7
(UA) Книга
III> 113697
945168 Главный филиал
Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. : для студентів спец. 192 "Будівництво і цивільна інженерія", 073 "Менеджмент", 051 "Економіка", 071 "Облік та оподаткування" освіт.-кваліфікац. рівня "бакалавр" / Галина Михайлівна Рижакова, Валерій Борисович Яковенко, Ірина Сергіївна Івахненко, Ю. А. Чуприна, В. О. Поколенко, Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури.– Київ : КНУБА, 2024.– 175 с. : рис., табл., схеми
25 пр.– Авт. зазнач. на звороті тит. арк.– Бібліогр.: с. 170-175 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8268-36-7.
УДК 005+339.138](075.8)
-- 1. Менеджмент – Підручники, посібники – Для вищих навчальних закладів. 2. Маркетинг – Підручники, посібники – Для вищих навчальних закладів.
III> 113697
945168 Главный филиал
Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. : для студентів спец. 192 "Будівництво і цивільна інженерія", 073 "Менеджмент", 051 "Економіка", 071 "Облік та оподаткування" освіт.-кваліфікац. рівня "бакалавр" / Галина Михайлівна Рижакова, Валерій Борисович Яковенко, Ірина Сергіївна Івахненко, Ю. А. Чуприна, В. О. Поколенко, Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури.– Київ : КНУБА, 2024.– 175 с. : рис., табл., схеми
25 пр.– Авт. зазнач. на звороті тит. арк.– Бібліогр.: с. 170-175 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8268-36-7.
УДК 005+339.138](075.8)
-- 1. Менеджмент – Підручники, посібники – Для вищих навчальних закладів. 2. Маркетинг – Підручники, посібники – Для вищих навчальних закладів.