Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Газуда, С. М. - Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
Газуда, С. М. - Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
Стаття
Автор: Газуда, С. М.
Економіка харчової промисловості: Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Газуда, С. М.
Економіка харчової промисловості: Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Газуда, С. М.
Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів» / С. М. Газуда // Економіка харчової промисловості.– 2023.– Т. 15, вип. 4.– С. 58-63 : табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди територій. 2. брендингова діяльність. 3. конкурентне середовище. 4. економічні категорії. 5. теоретичний підхід. 6. дефініції термінів.
Газуда, С. М.
Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів» / С. М. Газуда // Економіка харчової промисловості.– 2023.– Т. 15, вип. 4.– С. 58-63 : табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди територій. 2. брендингова діяльність. 3. конкурентне середовище. 4. економічні категорії. 5. теоретичний підхід. 6. дефініції термінів.