Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Газуда, С. М. - Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»

Газуда, С. М. - Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»

Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
Нет экз.
Стаття
Автор: Газуда, С. М.
Економіка харчової промисловості: Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Газуда, С. М.
Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів» / С. М. Газуда // Економіка харчової промисловості.– 2023.– Т. 15, вип. 4.– С. 58-63 : табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.


-- 1. бренди територій. 2. брендингова діяльність. 3. конкурентне середовище. 4. економічні категорії. 5. теоретичний підхід. 6. дефініції термінів.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка харчової промисловості
Нет экз.
Випуск

Економіка харчової промисловості Т. 15, вип. 4
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025