Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Tarasovych, L. - Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the ...
Tarasovych, L. - Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the ...
Стаття
Автор: Tarasovych, L.
Інвестиції: практика та досвід: Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the ...
Стратегічний менеджмент розвитку бізнес-організацій: інноваційні підходи та роль маркетингуу забезпеченні сталої конкурентоспроможності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Tarasovych, L.
Інвестиції: практика та досвід: Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the ...
Стратегічний менеджмент розвитку бізнес-організацій: інноваційні підходи та роль маркетингуу забезпеченні сталої конкурентоспроможності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Tarasovych, L.
Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the role of marketing in ensuring sustainable competitiveness = Стратегічний менеджмент розвитку бізнес-організацій: інноваційні підходи та роль маркетингуу забезпеченні сталої конкурентоспроможності / L. Tarasovych, A. Martynenko // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 1: січень.– С. 133-137 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. стратегічний менеджмент. 2. маркетинговий менеджмент. 3. стратегічний розвиток підприємств. 4. маркетингові стратегії підприємств. 5. маркетингові технології. 6. бізнес-організації.
Tarasovych, L.
Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the role of marketing in ensuring sustainable competitiveness = Стратегічний менеджмент розвитку бізнес-організацій: інноваційні підходи та роль маркетингуу забезпеченні сталої конкурентоспроможності / L. Tarasovych, A. Martynenko // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 1: січень.– С. 133-137 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. стратегічний менеджмент. 2. маркетинговий менеджмент. 3. стратегічний розвиток підприємств. 4. маркетингові стратегії підприємств. 5. маркетингові технології. 6. бізнес-організації.