Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чекаловець, В. Г. - Основи маркетингу
Чекаловець, В. Г. - Основи маркетингу
Книга
Автор: Чекаловець, В. Г.
Основи маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: ОДМУ, 1998 г.
ISBN відсутній
Автор: Чекаловець, В. Г.
Основи маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: ОДМУ, 1998 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 49851
526610 Главный филиал
Чекаловець, В. Г.
Основи маркетингу : навч. посіб. / В. Г. Чекаловець, М. В. Міланін, Одес. держ. мор. ун-т, Каф. "Менеджмент, маркетинг та економіка водного трансп.".– Одеса : ОДМУ, 1998.– 56 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 56 . – На укр. яз.
III> 49851
526610 Главный филиал
Чекаловець, В. Г.
Основи маркетингу : навч. посіб. / В. Г. Чекаловець, М. В. Міланін, Одес. держ. мор. ун-т, Каф. "Менеджмент, маркетинг та економіка водного трансп.".– Одеса : ОДМУ, 1998.– 56 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 56 . – На укр. яз.