Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості
Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості / В. В. Лагодієнко, Б. В. Єгоров, К. С. Озарко, О. М. Голодонюк // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 2: січень.– С. 55-60
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова цінова політика. 2. економічна нестабільність. 3. маркетингове ціноутворення. 4. споживча цінність.
Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості / В. В. Лагодієнко, Б. В. Єгоров, К. С. Озарко, О. М. Голодонюк // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 2: січень.– С. 55-60
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова цінова політика. 2. економічна нестабільність. 3. маркетингове ціноутворення. 4. споживча цінність.