Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Райко, Д. В. - Стратегування розвитку підприємств у контексті економіки вражень: маркетинговий підхід
Райко, Д. В. - Стратегування розвитку підприємств у контексті економіки вражень: маркетинговий підхід
Стаття
Автор: Райко, Д. В.
Інвестиції: практика та досвід: Стратегування розвитку підприємств у контексті економіки вражень: маркетинговий підхід
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Райко, Д. В.
Інвестиції: практика та досвід: Стратегування розвитку підприємств у контексті економіки вражень: маркетинговий підхід
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Райко, Д. В.
Стратегування розвитку підприємств у контексті економіки вражень: маркетинговий підхід / Д. В. Райко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 3: лютий.– С. 7-12 : табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. економіка вражень. 2. стратегічне управління. 3. естетичний досвід. 4. комунікація. 5. емотивність. 6. персоналізований маркетинг. 7. маркетингові платформи. 8. креативний підхід.
Райко, Д. В.
Стратегування розвитку підприємств у контексті економіки вражень: маркетинговий підхід / Д. В. Райко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 3: лютий.– С. 7-12 : табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. економіка вражень. 2. стратегічне управління. 3. естетичний досвід. 4. комунікація. 5. емотивність. 6. персоналізований маркетинг. 7. маркетингові платформи. 8. креативний підхід.