Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Харахаш, О. В. - Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
Харахаш, О. В. - Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
(UA) Статья
Харахаш, О. В.
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічного відновлення України / О. В. Харахаш, Л. В. Іванченкова // Економіка харчової промисловості.– 2024.– Т. 16, вип. 4.– С. 22-28 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифрові стратегії. 2. маркетингові стратегії. 3. економічне відновлення. 4. повоєнне відновлення України. 5. споживча поведінка. 6. технологічні інновації. 7. електронна комерція в Україні. 8. ринкові трансформації. 9. маркетинг на основі даних.
Харахаш, О. В.
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічного відновлення України / О. В. Харахаш, Л. В. Іванченкова // Економіка харчової промисловості.– 2024.– Т. 16, вип. 4.– С. 22-28 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифрові стратегії. 2. маркетингові стратегії. 3. економічне відновлення. 4. повоєнне відновлення України. 5. споживча поведінка. 6. технологічні інновації. 7. електронна комерція в Україні. 8. ринкові трансформації. 9. маркетинг на основі даних.