Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Харахаш, О. В. - Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...

Харахаш, О. В. - Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...

Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
Нет экз.
Стаття
Автор: Харахаш, О. В.
Економіка харчової промисловості: Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Харахаш, О. В.
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічного відновлення України / О. В. Харахаш, Л. В. Іванченкова // Економіка харчової промисловості.– 2024.– Т. 16, вип. 4.– С. 22-28 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифрові стратегії. 2. маркетингові стратегії. 3. економічне відновлення. 4. повоєнне відновлення України. 5. споживча поведінка. 6. технологічні інновації. 7. електронна комерція в Україні. 8. ринкові трансформації. 9. маркетинг на основі даних.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка харчової промисловості
Нет экз.
Випуск

Економіка харчової промисловості Т. 16, вип. 4
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025