Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Недошитко, Ірина Романівна - Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
Недошитко, Ірина Романівна - Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
Стаття
Автор: Недошитко, Ірина Романівна
Вісник Книжкової палати: Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Недошитко, Ірина Романівна
Вісник Книжкової палати: Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Недошитко, Ірина Романівна.
Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності / Ірина Романівна Недошитко // Вісник Книжкової палати.– 2025.– № 1 (342).– С. 24-33 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. рекламно-інформаційна діяльність. 2. реклама. 3. культура. 4. соціальні мережі. 5. цифрові технології. 6. інформаційне суспільство.
Недошитко, Ірина Романівна.
Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності / Ірина Романівна Недошитко // Вісник Книжкової палати.– 2025.– № 1 (342).– С. 24-33 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. рекламно-інформаційна діяльність. 2. реклама. 3. культура. 4. соціальні мережі. 5. цифрові технології. 6. інформаційне суспільство.