Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ященко, О. О. - Перспективи маркетингових стратегій в умовах кризи та наростання обсягів інформаційного шуму: інн...
Ященко, О. О. - Перспективи маркетингових стратегій в умовах кризи та наростання обсягів інформаційного шуму: інн...
(UA) Статья
Ященко, О. О.
Перспективи маркетингових стратегій в умовах кризи та наростання обсягів інформаційного шуму: інноваційні підходи / О. О. Ященко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 3: лютий.– С. 175-179 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. інноваційні підходи. 3. економічні кризи. 4. інформаційний шум. 5. персоналізація. 6. омніканальний маркетинг.
Ященко, О. О.
Перспективи маркетингових стратегій в умовах кризи та наростання обсягів інформаційного шуму: інноваційні підходи / О. О. Ященко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 3: лютий.– С. 175-179 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. інноваційні підходи. 3. економічні кризи. 4. інформаційний шум. 5. персоналізація. 6. омніканальний маркетинг.