Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Багорка, Марія Олександрівна - Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризови...
Багорка, Марія Олександрівна - Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризови...
(UA) Статья
Багорка, Марія Олександрівна.
Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішень / Марія Олександрівна Багорка // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2023.– № 1/2 (84/85).– С. 106-117 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. маркетингове управління підприємствами. 3. антикризове управління підприємствами. 4. бізнес-середовище. 5. маркетингові рішення. 6. управлінські рішення на підприємствах. 7. економічна ефективність.
Багорка, Марія Олександрівна.
Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішень / Марія Олександрівна Багорка // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2023.– № 1/2 (84/85).– С. 106-117 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. маркетингове управління підприємствами. 3. антикризове управління підприємствами. 4. бізнес-середовище. 5. маркетингові рішення. 6. управлінські рішення на підприємствах. 7. економічна ефективність.