Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Tarasovych, L. - International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prosp...
Tarasovych, L. - International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prosp...
Стаття
Автор: Tarasovych, L.
Інвестиції: практика та досвід: International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prosp...
Міжнародний маркетинг як основа глобального бізнесу: тенденції, виклики та перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Tarasovych, L.
Інвестиції: практика та досвід: International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prosp...
Міжнародний маркетинг як основа глобального бізнесу: тенденції, виклики та перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Tarasovych, L.
International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prospects = Міжнародний маркетинг як основа глобального бізнесу: тенденції, виклики та перспективи розвитку / L. Tarasovych, V. Zinovchuk, N. Stepanenko // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 5: березень.– С. 27-32 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. міжнародний маркетинг. 2. міжнародні ринки. 3. цифрові трансформації економіки. 4. економічна інтеграція. 5. маркетингові комунікації. 6. глобалізаційні процеси. 7. економічні чинники.
Tarasovych, L.
International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prospects = Міжнародний маркетинг як основа глобального бізнесу: тенденції, виклики та перспективи розвитку / L. Tarasovych, V. Zinovchuk, N. Stepanenko // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 5: березень.– С. 27-32 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. міжнародний маркетинг. 2. міжнародні ринки. 3. цифрові трансформації економіки. 4. економічна інтеграція. 5. маркетингові комунікації. 6. глобалізаційні процеси. 7. економічні чинники.