Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мазур, Н. А. - Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту

Мазур, Н. А. - Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту

Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту
Нет экз.
Стаття
Автор: Мазур, Н. А.
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мазур, Н. А.
Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту / Н. А. Мазур, М. П. Волинкін // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 5: березень.– С. 39-45 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. ціноутворення. 2. маркетингові стратегії. 3. пасажирський транспорт. 4. транспортні підприємства. 5. пасажирообіг. 6. тарифоутворення. 7. цифрові технології в економіці.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 5: березень
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025