Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мазур, Н. А. - Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту
Мазур, Н. А. - Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту
Стаття
Автор: Мазур, Н. А.
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Мазур, Н. А.
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Мазур, Н. А.
Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту / Н. А. Мазур, М. П. Волинкін // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 5: березень.– С. 39-45 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. ціноутворення. 2. маркетингові стратегії. 3. пасажирський транспорт. 4. транспортні підприємства. 5. пасажирообіг. 6. тарифоутворення. 7. цифрові технології в економіці.
Мазур, Н. А.
Маркетингові стратегії ціноутворення підприємств пасажирського транспорту / Н. А. Мазур, М. П. Волинкін // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 5: березень.– С. 39-45 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. ціноутворення. 2. маркетингові стратегії. 3. пасажирський транспорт. 4. транспортні підприємства. 5. пасажирообіг. 6. тарифоутворення. 7. цифрові технології в економіці.