Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Белоус, К. В. - Процес вибору маркетингової стратегії транспортно-логістичного підприємства

Белоус, К. В. - Процес вибору маркетингової стратегії транспортно-логістичного підприємства

Процес вибору маркетингової стратегії транспортно-логістичного підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Белоус, К. В.
Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Процес вибору маркетингової стратегії транспортно-логістичного підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Белоус, К. В.
Процес вибору маркетингової стратегії транспортно-логістичного підприємства / К. В. Белоус, Ю. Є. Прихно // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті.– 2024.– Вип. 4 (89).– С. 180-191 : табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.


-- 1. транспортно-логістичні підприємства. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. доставки. 4. ринкові позиції. 5. виробничі інновації.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Розвиток методів управління та господарювання на транспорті
Нет экз.
Випуск

Розвиток методів управління та господарювання на транспорті Вип. 4 (89)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025